torsdag 15 januari 2009

that's so long ago I can't remember

Idag har varit en märklig dag. Alla jobbdagar verkar numera vara en evighet långa. Jag minns inte ens vad jag gjorde i morse. Minns att jag åkte in sent efter att ha översatt i går kväll några timmar och tyckt att jag därför förtjänade sovmorgon.
Prodmötesprotokoll, utskrifter av manus, förse skådespelarna med KR-material eftersom de inte kollar sin mail. Och såklart långt men innehållsrikt avdelningsmöte.
Eftermiddagsfika. Skriva protokoll. Få tag på Ninna i telefon. Plötsligt har hela dagen gått.
Protokollet inte helt färdigt. Borde det vara. Borde skriva nu. Orkar inte. Borde skriva imorgon eller ikväll ifall jag inte kan sova.

Jellonet ikväll. Tredje gången jag ser den. Inte helt jättespännande, men X ska gå och jag har inte träffat henne på evigheter känns det som. Jag har nog inte träffat nån mer än Anna och arvikafolk sen december. Var jag inte i gbg en helg? jo, jag tror det. Har nåt minne av decemberkväll hos Anna och Erik. Eller två helger? Shit, jag vet inte. Hela december är som en dimma. Helt galet. Jag skyller på Lena. Jävla skitgrej att dö sådär så allt blir kaos.

Annars, så lutar det åt att jag kan flytta in på vinden hos Kalle i februari. Bor hos Anja till den 19:e, och det kan vara bra att ha några dagar på sig att flytta och fixa, så vi pratade om den 10:e ungefär. Kan bli grymt bra!

Men nu väntar jag alltså på Jellonet ikväll och hänga med Xenia en stund efteråt, så mycket jobbstressen och tröttheten tillåter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar