torsdag 8 januari 2009

efter en hård dag på barrikaderna

Jag är fast på teatern och väntar på att Mattias ska komma förbi och godkänna ett repschema. Men eftersom de slutar 18 i baronbackarna kan jag tänkas få sitta här ett tag.
Är rätt trött.
Idag började med att LenaJosefsson hade en dansare som skulle hämtas vid tåget. Sen skulle det fixas en massa papper som skulle tas med till repet och anslås och allmäna såna där morgongrejer. Hämta Crille och hans ljud-grejer hemma hos dem, hämta Mattias på teatern (för han hade inte kommit än när vi åkte därifrån) och sen till baronbackarna.

Samma fascinerande uppvärmning idag, fast jag hade för mycket att göra för at kunna vara med. Men jag tänker damnit vara bättre organiserad så att jag KAN det framöver, för shit vad nyttigt det är.

Vi for vidare mot stan för att fixa nycklar, telefonlistor och sådant till Kalle. I väntan på att Lennart skulle komma och fixa nyckelgrejerna gick vi på rundtur på teatern och presenterade folk och visade de olika avdelningarna. Inte för att han kommer vara inne här så ofta, men bra att ha ett hum iallafall. Och vi hann prata med lite folk och komma fram till nyttiga saker. Hälften av det här jobbet går ut på att prata med folk om olika saker och bara stämma av.

oj. Saker att göra kom emellan. dags att gå hem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar