tisdag 13 januari 2009

obalans

Jag glömmer bort att jag faktiskt måste äta. Jag är trött och det känns som att hela världen lutar en aning. Jag har inte ätit ordentligt på flera dagar och jag har stressat alldeles för mycket på jobbet. Jag vet ju att jag inte kan.
Oro är okej.
Stress är okej.
Äta dåligt tillfälligt är okej.
Var och en för sig. men i kombination blir det dåligt.
Jag stannade hemma till 12, svarade bara i telefon om lite småsaker.
Är på teatern nu, men ska stämma av med Anna när hon kommer från lunchen och sen gå hem och jobba hemifrån.
Inga viktiga mail, inget som måste göras på plats.
Kalle har koll på allt på repet. Mona har dykt upp, eller letats rätt på. Allt annat verkar rulla på.
Jag vill inte bli sjuk, det är mycket att göra kommande dagar. och jag vill för allt i världen inte missa teatern i helgen.
Så jag går nog hem och sover nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar