söndag 14 juni 2009

och måste bort från tysta rum

Brunch och pyssel i Hagstugan. Kvällsmat och Poirot hos Ami. Vi räddade en igelkott som förirrat sig in på gården. Den gick inte att mota åt rätt håll, så vi fick slå in den i en trasa och bära över den till parken vid museet. Kanske dagens goda gärning.

Just det, i Karlstad var vi på skolasvlutnings-jobb också. Vakta scen. I regn. Inte mkt folk, men mycket roligt. Jag hade inte hört/sett årets festivallåt än, men fick se youtubeklipp på kvällen och höra den i bilen upp till arvika. Och citeras under natten och dagen. Hela tiden. Man vet ju aldrig i förväg om det håller i sig, men det lutar ju åt det och det är ju ändå snart dags... This is the second best idea that we ever had. :)

Nu måste jag sova. Det blev inte mycket sovet i Karlstad och när jag kom hem var det efterdyningarna av Skrammelorkester-konsert i min trädgård, och Niclas, Anders, Per och Linus från jobbet satt och drack öl med Kalle. Ljud genom rör samt jonglering. En intressant kväll, den också.

Imorgon teknisk koll. och sista veckan på jobbet för typ alla utom jag och pontus. Mycket som måste hinna göras. Igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar