måndag 22 juni 2009

baby, you're a rich man

Det är inte direkt liv och rörelse på jobbet. Pontus gick hem vid lunch och sen dess har det i princip bara varit jag här. Plus killen som lägger ny röd matta i trappan.
Jag tror att jag ger upp nu och åker till X och hänger hos henne en stund. Hon har infört en helt ny värld av tjejigt pysslande i mitt liv. Jag gillar vänner som lär en nya saker.

Idag var annars "ta tag i viktigheter"-dagen och jag har öppnat ett sparkonto och fört över pengar till. Alla såna där pengar som jag försöker ha kvar tills jag slutar på teatern och ska leva på luft och ingenting igen. Nu är de i tryggt förvar. Känns bra, så ingen kan komma över min förmögenhet (moahahahaaahaha) genom att sno mitt bankkort.
Nu är tanken att jag ska peta över alla pengar jag har kvar dit precis innan jag får nya pengar. Så får vi se om varje månad kan bära sig självt, även nu på 75%.

Men nu, Xenia och sen hem och packa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar