tisdag 2 juni 2009

Mest som en minneslapp

Saker jag tänker att jag ska försöka komma ihåg att skriva ned vad jag tänkt om, fast efter biennalen:

Framsteg och utveckling på jobbet.
Scensäkerhetskurshelg i karlstad.
The neverending lägenhetsrenoveringsprojekt.
Pjäsöversättningsbråk.
Missmod och framtidsplaner, karriärwise
Missmod och framtidsplaner, livs-wise.
Gamla hästböcker och omläsning av barndomsböcker i allmänhet.
Skildringen av vänskap och umgängeskretsar i (huvudsakligen) amerikanska tv-serier.
123Schtunks Onkel Vanja
En uppdatering av vad jag läst på senare tiden (polysyllabic vår-sammanfattning)
Nånting om skåpet, det blå.
En kommentar om Med-en-kniv-bloggen som jag inte är personligen bekant med men vars nedläggning är tråkig.
Sommarprojektet: spela munspel.

Men nu ska jag mest sova. Imorgon är det förmiddags-tvätt, lunch och sen iväg till biennalen!
Teatercentrum-möte och sen tillbaks till Gbg för Backas Brott och straff.
Jag har blåmärken på knäna. Och kommer vara grymt trött på teater när den här veckan är slut. Eller väldigt inspirerad. Jag hoppas på det senare. Med biennaler vet man inte så noga. Men det ska dyka upp en del folk som ska bli kul att se igen. Intensivt, men roligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar