fredag 7 augusti 2009

siktar västerut

Näe, nu ger jag upp. Jag har inte fått ett enda mail idag, ingen är varken på jobbet eller hemma när man ringer. Om ingen svarar varken på mail eller i telefon får jag liksom ingenting gjort. Jag har sorterat ritningar i bokstavsordning efter ort, kollat upp telefonnummer (men ingen svarar) och bearbetat min höjdskräck genom att vara uppe på tågvind och klättra. Nu återstår inget mer än att åka till Göteborg. Alla biljetter är slut, men det ska väl ordna sig ändå. Jag känner inte riktigt för att ge mig ut och åka - det har varit tillräckligt mycket resande den här sommaren - men i Gbg väntar Jonathan och hans tjej på att få nånstans att bo + att vi ska gå på Liseberg imorgon. Och det är saker som ska skrivas under på GDT och allt sånt där. Sen vet jag ju inte när jag kan komma dit nästa gång heller, så det är väl bra att passa på.

fast först, hem till Ami och fika. 19:10 går tåget!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar