söndag 23 augusti 2009

endast flyttbilen är vaken

Jag tänkte vara ordentlig och sova tidigt och bli av med mitt halsont. Det gick bra, jag gick och la mig runt tio. Sov nästan. När Marcus ringde, 23:08 och sa att han var utanför och skulle lasta av grejer. Gnnnf.
Med sig hade han Thuresson, de lastade av Marcus hög med saker i mitt rum. Sen ska marcus också bo här, på en luftmadrass. Tills han får sitt rum, 1 sept.
Alltså, sakerna ska upp på vinden så länge, så det är inte så jobbigt egentligen. Bara det att jag räknat med att de skulle varit här vid... kanske sju?
Nu är Makkan och lämnar bilen, eller förser T med pengar så han kan köra tillbaka bilen till värmland. Han fick med sig min nyckel.
Jag borde sova, men det är lika bra att vänta och slippa bli väckt igen när han kommer tillbaka och ska blåsa upp en luftmadrass eller släpa en tältsäng från vinden.

Jag kom plötsligt på att jag tvättade båda mina hela byxor ute i hagstugan idag. Vad ska jag ha på mig på jobbet imorgon?

Nu hör jag ytterdörren! Sovdags!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar