fredag 17 juli 2009

en halvfärdig del av en process

Svart spegel blev bra. Med den röda ljusslingan till kan det vara till och med grymt bra. Mumintavla med svart ram funkar också fint. Billys anslagstavla fick byta vägg, och vart jag ska göra av det blå skåpet vet jag inte... Imorgon ska jag betsa bänken svart den också, den som förut var temporärt soffbord. Jag undrar varför min svartvita matta låg i garderoben? jag la ut den igen, så jag hoppas att det inte var nåt knas med den. Fortfarande saknas vägg-trädet och det som ska upp på garderobsdörrarna, men man kan nog tänka att hallen är halvklar iallafall. Den är helt klart snyggaste rummet här. Kan man tvinga alla som kommer hit att helt enkelt stanna i hallen? Eller blunda i resten av lägenheten?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar