fredag 26 mars 2010

lista:

Andra saker jag ska skriva nåt om sen, när jag orkar:

Teaterchefer-dokumentären på Tv nyss. Jag förstår inte. Vad hände med research?

Min gamla Atari, som är på lagning och där reparatören hittar teckningar från 1989 föreställande saker som "Axamo björnbad". Jises, vad vi var precis likadana då, Nilsson och jag. Uppenbarligen. För vi förstod direkt vad vi menat och varför. Axamo björnbad? Ja, så klart?

Imorgon: Ami-lördag. Jag förstår inte hur folk med o-skilda föräldrar klarar sig. Jag är och gör så olika saker med mina föräldrar att jag aldrig skulle kunna tillbringa en helg med dem båda samtidigt.
Kanske också nåt att fundera över sen?

Jag vill helst pyssla färdigt min skriva-maskin-grej, men grannarna misstycker nog. Det knattrar en del. Imorgon, alltså, det också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar