måndag 22 mars 2010

det är det här med tiden

och hinna allt man ska. Hinna skriva nåt om det är svårare.

Igår hade jag en sån där sova-länge-och-sen-softa-med-familjen-dag.

Idag har jag haft en luncha-på-länsteatern-dag. Hängt på marknad. Ätit lunch med Pontus. Lyssnat på Linus' nya bordshockeydikter. Pratat med Kerstin om DI, Bibu och annat. Vunnit över Kalle i bordshockey. 5-2. Jag säger det igen: Vunnit. Över Kalle. Fem-två. Så jävla stort!

Och plötsligt var det eftermiddagsfika och kanske dags att gå hem och ta tag i lite jobb.

I övrigt funderar jag sådär ett halvår efter alla andra på om Google tar över världen. Eller i allafall mitt liv. Nu planerar vi med hjälp av google calendar också. Jag skippar Chrome, men lär väl trilla dit också så småningom.

Imorgon är en stadra-dag, sen blir det göteborg igen.
Och samma saknad när jag lämnar länsteatern, om jag så bara är där för en lunch. Det är ett himla fint ställe att jobba på. Bäst att jag skyndar mig hem till Masthuggsteatern, så att jag inte glömmer att jag ju faktiskt trivs riktigt bra där också. Sist byggde vi ett staffli, det var skoj! Och det är våååår i göteborg säger de. Jag gissar att det betyder regn. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar