tisdag 17 februari 2009

Got to write it in an attic

Jag har flyttat in nästan alla mina saker i mitt nya rum på vinden nu.
Kommer bli kanon.
Jag träffade en av mina grannar, han verkade okej.
Det var hans barn som hade ställt leksakssoldaterna i mitt rum. Bra att veta.
Nu var de på väg att åka därifrån iaf. Så jag kommer vara ensam på vinden hela nästa vecka.
Skönt, så kan jag bo in mig utan att behöva anpassa mig till några andra.

Inget mera vara kattvakt.

Nästa gång vi hörs bor jag i mitt eget rum på vinden.
Därav dagens titel, även om det lär vara en annan betydelse av Attic han menar.
Fantastisk 80talsklassiker. :)
En utsvävning i melodramatik. Jag får lite lust att bara sväva ut i en massa sånt, men jag känner mig inte alls melodramatisk. Eller ledsen. Eller orolig. Eller något.

Jag har tagit mig samman och mailat om hyra ut lägenheten.
Jag har flyttat massa saker.
Jag har fått inget alls gjort på jobbet, för det finns inget att göra.
Men slutet av veckan borde bli intensivare. Onsdagsclub imorgon (micke persbrandt kommer inte!) http://www.youtube.com/watch?v=WgAaqyIP5VU
Jag och Pontus kollade på en scen med commedia-clowner. Om jag blundar genom första halvan kan det bli riktigt, riktigt roligt. Du borde vara där, du med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar