tisdag 26 oktober 2010

Sen en tid tillbaka:

Yikes vad mycket det är på skolan nu.
Ekonomilektioner som är Så-himla-bra men svåra. Funderingar kring sammanslagning och den nya skolan. Resa till Gbg som såklart var grym, men jag är lite trött. Fest på fredag. Pjäsläsningar som ska arras. Föreställningsanalys. Föreställningar som ska ses. Kårmöte och en himla massa kårarbete. Jag skrev precis klart mötesprotokollet från dagens/kvällens möte.
Jag har lite ont i huvudet, men jag har ett badkar och en bra bok, så kanske det går att bota.

Vi har Paulin-lektion på fredag och borde läsa en superknepig bok tills dess, men vi har inte fått den från skolan än. Känns skönt på nåt sätt.

Jag vill gå på Wisp-grej på lördag, men jag tror att jag kanske ska vila. Jag har hoppat Lilla stormen på dramaten på söndagen för att istället åka till Uppsala och hälsa på Magdalena, Moa och Karin. Förhoppningsvis också Viktor.
Sen är det måndag igen och en vecka som är lika fulltecknad som den här. Håhå. När var det jullov, sa vi?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar