torsdag 21 oktober 2010

Saker jag ska hinna skriva sen:

Det är lite mkt nu, så jag hinner inte skriva ens hälften av det jag tänker. Äh, nevermind hälften, jag hinner inte skriva ALLS ju och det är synd, för då glömmer jag en massa.

Så nu tar jag mig samman och skriver en av alla de grejer jag tänkt på på sista tiden.
Och listar här något av det andra jag ska försöka beta av:
- En reflektion över att jag fyller år på Janis Joplins dödsdag och kopplat till det en fundering över förebilder i allmänhet och Janis i synnerhet.
- Hur en tråkig uppsättning av Stormen förvandlades till en indisk festival och för ett ögonblick blev både surrealistisk, intressant och sjuuuuukt rolig.
- Stockholm, denna förvirrande, förledande och förförande stad.
- Föreställningar vi sett, post-föreställningsöl vi hängt på.
- Det förvirrande planerandet av skolfest och det grymma anslaget vi gjorde.
- det är mycket skola just nu...
- Jesper dök upp i sthlm och följde med på äventyr senare
- åtta timmar Ibsen
- göteborgsresa, planer och genomförande
- vad man funderar på när ens mamma ska flytta till en helt annan världsdel
- äventyr på Island
-hur fort tiden går
- hur mycket höst det är när löven faller i såna mängder så att det ser ut som att det snöar. Och andra bra höstlövsminnen.

... ja, det är en del saker jag tänkt, men inte hunnit tänka länge nog för att hinna skriva ned det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar