måndag 25 oktober 2010

I left my heart

Det är alltid lika svårt att lämna Göteborg.
Finaste staden och så himla många favoritfolk.
Det blir lite lättare av att jag åker med en minibuss full av folk som är helt fantastiska de också. Finaste, finaste skolkompisarna.
Men jag lämnar en stooor bit av hjärtat i Gbg och i majorna.
Folk jag ser för lite av dök upp på Kings Head. Folk jag saknar. Jag måste hänga MER i gbg, och ändå är det inte länge sen jag jobbade där sist. Men såklart, så mycket Gbg blev det ju inte över sommaren...

Det blev en bra resa. Lite legendary faktiskt.
Med en oväntad bonus i form av Fredrik-kram vid ett kort depåstopp i Linköping. Gbgfolk, skolfolk och festivalfolk på en enda helg. Jag kan ju itne vara annat än Så-Himla-Nöjd. Jag tror att jag har världens bästa liv. Jag har iaf världens bästa människor i det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar