torsdag 27 maj 2010

hela tiden

Nu är det teater på riktigt igen. Efter några vilsna veckor som mest känts bilåkning-jobba-bilåkning-sova är det nu Teater På Riktigt.
Teknisk koll, kollationering, prodmöten och full fart framåt.
Efter lite peptalk från världens bästa A känner jag mig på banan igen. Nu vet jag vad jag gör. Det är bra.

Och det är sådär fint förvirrat som det ska vara. Om producent för några dagar sen betydde Bära Bänk betyder det idag "köra en uppstoppad räv tillbaks till Örebro". Imorse fick jag också bära lampor, och försöka hänga. Insåg snabbt att jag inte hängt en lampa sen... sen aftonstjärnan? Lääänge sen. Tekniker är jag inte, helt klart. Men rävtransportör - ja, varför inte? Nåt nytt för visitkortet? Lejontämjare, teaterproducent, rävchaufför. Kan funka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar