söndag 25 april 2010

packning igen

Det känns som att allt jag gjort de senaste två åren är att packa upp och packa ned saker. Nu är det dags igen. Eegentligen inte NU, men jag kommer inte hinna under sommaren. Saker upp på vinden, saker till Hagstugan för vidare transport till Stockholm så småningom.

I köket finns bara det jag verkligen behöver under sommaren kvar. Hallen och garderoberna närmar sig samma öde.

Lådor i ett hörn för uppbärning på vinden. Lådor i hallen för transport till Hagis i eftermiddag.
Livet känns så litet när man ser det i lådor och högar.
Och samtidigt har jag alldeles för mycket saker.

Men till Stockholm tar jag med mig så lite som möjligt, så nu måste jag tänka igenom vad jag verkligen inte klarar mig utan och vad jag vill ha kvar sen och vad jag lika gärna kan kasta/sälja/ge bort.

Svåra val.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar