tisdag 20 oktober 2009

closing time.

Idag tar jag tag i ekonomiska saker som måste redas upp och lämnas in innan jag slutar jobba i Örebro. Teaterbiljetter som ska betalas av jobbet. Teleräkningar med jobbsamtal på privat mobil. Det är bara datorn kvar, jag vet inte hur vi ska lösa det. Det blev aldrig något ordentligt sagt om hur det skulle ersättas att jag använde min egen dator. Det är det sista, sen är vi ekonomiskt i balans, jag och jobbet.
Jag ska räkna övertidstimmar också, det kanske blir eftermiddagens projekt.

Alltså, jag är ju effektiv. Jag har fått gjort allt dagens jobb-jobb också, trots det här extrapysslet.
Fakturaunderlag för alla hittils spelade San Siro, några nya spelningar uppstyrda. Håhå. Jag är faktiskt bra på mitt jobb. Jävla skit att jag inte ska stanna kvar här.
Jag måste inte gå hem, men jag får inte stanna här. Ja, ungefär så:

So gather up your jackets, move it to the exits, I hope you have found a friend.
Closing time, every new beginning comes from some other beginning's end,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar