måndag 6 september 2010

Resplaner

Jag är så sjukt lättpåverkad. Nu har jag fått för mig att jag måste åka till Governors island, bara för att Tiny Art Director skrev om det. Jises. Jag har kollat kartor och googlat stället massor.
Jag har iaf tänkt att jag ska ge mig av nånstans en kort tur i vinter. Jullovet är det enda lov vi har i skolan, så det får bli då. Typ nyår.
Jag vet inte vart.
Frida sa att Cuba var nice. Kanske borde jag hälsa på Stefan i London. Kanske kan jag låna hans rum om han är hemma över nyår. Myggan ska vara nånstans i Asien.
Så det finns ju folk att hälsa på, ställen att åka till. Jag vet inte.

Jag har ju några månader på mig. Jag kanske hör nåt om nåt ställe som jag helt enkelt måste åka till. Som governors island.
Men först ska vi till vanliga Island med skolan. Jag måste hitta mitt pass. Är det här, i hagstugan eller på vinden i GBG? Ingen aning. Letadags!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar