söndag 10 januari 2010

Det finns då, det finns nu, det finns sen om du vill

Om förra hösten: Jag hittade det här av en slump när jag bläddrade runt på wikipedia:

"Panikångest kan uppstå när en person känner rädsla för att bli ensam eller misslyckas på annat sätt i livet under stark och/eller långvarig stress."

Och så rådde det ändå tvivel om vad det var som hände med mig? Knas. Okej att wiki inte är superkällan #1, men det där är ju så uppenbart. Check, check, check och check.



Ånurå?

2009 var ett så himla bra år. Och damnit om inte 2010 ska fortsätta i samma stil. Fullt av bra och bejakande grejer och människor.
P är en bra grej. Jobbplanen är en bra grej. Massa andra folk som dykt upp i mitt liv är bra grejer. Jag har det rätt bra. Jag gillar utsikten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar