måndag 7 september 2009

tids nog får man cykla

Jag tänker att man vid halv fyra kanske borde sova. Sova vore klart bättre än cykla. tids nog får man cykla, sägs det ju.

Jag tänker på Anna och hoppas så att hon ska börja må bra snart. Sen tänker jag på mig själv och att jag faktiskt mår riktigt bra. En helg som var precis som den var tänkt att vara. En sovfredag, en Lisalördag och en leksöndag. I morgon en ganska soft dag på jobbet. Sen en hektisk vecka innan premiärveckan. Så mycket som borde göras! Damn.
Jobbångesten kommer smygandes och vi får väl se om det går att smita till Gbg på lördag. Det ÄR ju planen, men inför premiärveckor har det hänt konstigare saker än att planer ändras.

Nåja. Tids nog får man cykla.
Man sover för lite. Man skriver för mycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar