fredag 5 februari 2010

She said: "We were never feeling bored 'cause we were never being boring"

Jag undrar om det är nåt fel på mig som känner mig glad över att stanna hemma och göra en lista över mina böcker istället för att gå på fest på kåren eller premiärfest på teatern.
Jag tänkte kolla på På Spåret tillsammans med min familj över MSN och äta upp resten av godiset från min och pappas snöstormsroadtrip.
Sen kanske jag orkar gå ned till GDT efter föreställningen. Linus kör ljuset och har lovat att sms:a om det är en bra premiärfest. Jag orkar ju inte gå dit och chansa om det inte är värt det...

Imorgon har jag lika spektakulära planer. Det är prylbytardag i Högsbo och jag tänkte se om jag kunde göra nåt fynd. Kanske nån vill ha ett skrivbord om de kan tänka sig att hämta det i Majorna? Kanske nån har den där griffeltavlan eller muminbyrån vi inte hittade nu. (nej, inte en byrå med mumintroll. Du fattar när jag har hittat den och du får se bilderna.)

En list-fredag. Sen kanske mat. eller bara en macka. Idag är inget särskilt häpnadsväckande här.
Kanske måste man andas lite ibland också. Kanske är vara hemma och kolla på På Spåret det nya? Surdeg by proxy (orka själv - nej) får jag ju lite 2010-poäng för. 2010 ska man kolla på På Spåret. Vi säger det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar