måndag 16 november 2009

Och bra grejer i nuet också

Ledig måndag med lagom mkt jobb ändå.
Hår som aldrig torkar. ...Mm, vi har simmat lite, Birk och jag...
Det var länge sen jag var på eyrabadet. Märkliga flashbacks från simskolan på lågstadiet.
Imorgon är det bilkörning och kanske influensavaccin. Jag vet inte hur jag egentligen vill göra, men ifall jag ska ta vaccin är det lika bra att göra det så snart man får. Innan jag blir sjuk. (även om jag tror att jag var sjuk redan i somras, den där enda gången på... nånsin... jag har hostat när jag varit sjuk)

Jag har mått ovanligt bra idag. Luft i stegen när jag gick hem via ica innan det var baddags. Hair down and attitude high, eller vad de säger. Jag ler för mig själv massor, utan egentlig anledning. Det är bara sådär odefinierat bra nu. Utan särskilda skäl. Bara bra, generellt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar