onsdag 29 oktober 2008

Duktig

Jag är i Örebro och är snäll och duktig dotter. Pappan fyller år och jag hjälper till att städa huset, handla glas och extra tallrikar och sånt där.
Jag fasar lite för att jag bestämt att jag ska klippa mig på fredag. Det kan bli hur som helst när man släpper loss X på det. Alltså inte hur som helst som i dåligt, utan liksom knasigt och kreativt och massa saker påhittade. Jag har liksom aldrig klippt det annat än bara tagit bort slitna toppar... Ja, ja, det blir nog bra. Hon är ju coolast, så jag får lita på henne.

Nu ska jag till Emma och hjälpa henne att baka något. Vet inte mer än så, men tänker att det blir skoj.
Annars spelar vi rubrik-spel, konfigurerar datorer och städar lite här i huset. På ett lagom nilssonskt sätt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar