fredag 21 november 2008

Jag hinner inte med

det händer så mycket.
Jobb och flytt och livet och tryfflar och bordshockey och lägenheter och hyresgäster och papper hit och dit och listor och livet och åka fram och tillbaka och jobbet och teatern och andra teatern och photoshopkurser och TC-kurser och Karlstad.
Framförallt Karlstad just nu. En hel helg hos Lisa, med alla festivalare.
Dödstrött efter segstartad vecka som blev överintensiv i slutfasen. Vet inte vad jag gör, min lista är obegriplig. Letar struktur. Ringer de jag ska ringa, får inga besked. Eller inga svar.
För varje grej man gör blir något annat ogjort eller mer komplext.
Jag hade en enkel lista på saker som skulle fixas. När jag fixat dem hade jag en dubbelt så lång lista på uppföljningsfixande.

Men nu ska jag lämna allt på kontoret och bara åka till Karlstad!
Jag ska bara först.. äh!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar