fredag 6 maj 2011

packar.

Idag har jag gjort saker som jag tycker är otäckt. Som att prata med folk som säljer jeans. Om jeans. Och sedan köpt de omtalade jeansen. Eller, så omtalade var de ju inte. Inte i den meningen att folk pratade om dem. Bara i den meningen att snälla expediten pratade om dem med mig.
Jag har lärt mig att expediter kan vara snälla och tala med vänlig dalmåls-dialekt. Bra grej!

Nu försöker jag packa. Det går sådär. Jag tror jag har allt. Jag menar, vad behöver man egentligen? Gissar att jag inte ens kommer packa upp hälften av det i min väska.
Och imorgon åker vi astidigt. Så tidigt att jag liksom åker härifrån vid 03. Flyget går 06:30. Vems dumma idé var det att vi skulle åka så tidigt? Hade vi ens nåt val?

Nåja, Berlin kommer bli awesome, vi har iaf en föreställning per kväll och det lär väl inte vara svårt att hitta dag-grejer att göra i Berlin, liksom.

Efter det blir det kort dag i skolan och sen Gävle och Biennalen.
Det är ett stort liv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar